Компанія ВОЛЯ провела конкурс «Зелений підпис»

  • : Function split() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/modules/localizer/localizer.module on line 1213.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.
  • : Function ereg() is deprecated in /usr/local/www/GreenOff/data/includes/file.inc on line 647.

Як часто, отримавши листа електронною поштою, ми, не задумуючись, відразу відсилаємо його на друк? Це світова звичка, з якою представники різних країн борються разом – ввічливо нагадуючи один одному про те, що послання, яке залишається в електронній формі, рятує від вирубки дерево. Дерево, що робить повітря на планеті чистішим та прохолоднішим.

Багато хто вже помітив наприкінці отриманих листів підписи, які використовує англомовна публіка, наприклад: Please don't print this e-mail unless you really need to.

 «Зелена команда» національного телекомунікаційного провайдера – компанії ВОЛЯ запропонувала своїм співробітникам приєднатися до цього світового руху і також використовувати у внутрішньому та зовнішньому листуванні екологічні постскриптуми. Але водночас було прийнято рішення: не просто копіювати «англомовний досвід», а творчо доповнити його – запропонувавши російсько- та україномовні варіанти.

Як відомо, одна голова добре, а багато – краще. І щоб знайти найкращі варіанти, було оголошено корпоративний конкурс «Зелений підпис». Він ще раз продемонстрував, що прихильники зелених ідей є в різних містах, де працюють підприємства, які входять до групи компаній ВОЛЯ. Кожен із них пропонував різні способи достукатися до свідомості колег, партнерів, друзів чи знайомих і переконати дбайливіше ставитися до зелених насаджень. Цікаво, що рішення про те, який саме варіант гідний того, щоб увійти до широкого вжитку, приймало колективне журі з колег: усі бажаючі могли зайти на корпоративний портал компанії і проголосувати за підпис, який сподобався.

Ось деякі варіанти, що отримали найбільшу кількість голосів (версію з рисунками можна завантажити тут)

  • Просьба не распечатывать без необходимости.
  • Пожалуйста, подумайте о природе, перед тем как распечатать это письмо. Спасибо!
  • Сегодня ты поможешь ей  – в будущем она вознаградит тебя. Пожалуйста, без необходимости не выводите на печать!
  • Не построил дом и не вырастил сына? Спаси дерево, не печатай этот лист!
  • Экономь зелень!
  • Подаруй своїм дітям чисте повітря – відклади лист чистого паперу!

І навіть:

  • Уяви, що папір роблять із тебе!

Переможці конкурсу «Зелений підпис» отримали  екологічну сумку з логотипом Всесвітнього фонду природи. А решта співробітників компанії ВОЛЯ – можливість поставити  в кінці свого ділового чи особистого листа постскриптум із нагадуванням про важливість економії паперу.

ДОВІДКА

Корпоративний конкурс «Зелений підпис» - заключний етап річної інформаційно-просвітницької програми «Приховані можливості офісу», що розроблена і впроваджена у компанії ВОЛЯ. Вона спрямована на формування свідомого ставлення до використання паперу, води, електроенергії та інших «офісних» ресурсів. Програма розпочалася у жовтні 2008 року і складалася з шести етапів. Кожний з етапів був присвячений одному з видів ресурсів, що використовуються в офісах, та методам його заощадження. Для інформування співробітників використовувалися корпоративні комунікації: дошки інформації, Інтранет та корпоративна газета «Воля-Діалог». Кожний етап супроводжувався інтерактивною акцією («Зелена толока», «Зелений сніданок», «Година Землі», «Зелений підпис» та інш.). «Приховані можливості офісу» допомогли підвищити знання співробітників компанії щодо принципів дружнього ставлення до природи та можливостей їхнього використання не тільки в офісі, але й на вулиці та вдома. Ця просвітницька програма ознаменувала прийняття компанією ВОЛЯ засад «Зеленого офісу», допомогла створити ядро корпоративної «зеленої команди» та сприяла народженню корпоративної «Стратегії «Зеленого офісу» до 2012 року».

Компанія ВОЛЯ є національним українським інтервідеокомунікаційним провайдером, що надає комплексну мультисервісну послугу, а саме:  інформація та розваги – доступ до пакетів телепрограм і відео-на-замовлення ; передача даних – високошвидкісний доступ до Інтернету і  послуги найбільшого в Україні дата-центру ; комунікація  – комп’ютерний і голосовий зв'язок.

Джерело: за матеріалами компанії Воля.